Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.glasnik RS” 62/2014,6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) privredno društvo PROMOBI Servisni centar d.o.o. Beograd, Endija Vorhola br. 9, matični broj: 20550597,PIB:, 106183509 svoje cenjene korisnike i potrošače:

OBAVEŠTAVA

o Opštim uslovima korišćenja i kupovine posredstvom shop.promobi.rs portala

Poštovani korisnici,                                      

U cilju zaštite vaših potrošačkih prava, ovim putem vas obaveštavamo da prilikom svake vaše posete i kupovine na sajtu shop.promobi.rs, važi pretpostavka da ste upoznati i da prihvatate uslove kupovine koje ćemo vam detaljnije predstaviti u daljem tekstu. Molimo vas da ih pažljivo pročitate, a za sve nedoumice možete se obratiti našem kontakt centru.

IZJAVA O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI

Da bismo bili u mogućnosti da uspešno obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam pružite određene podatke kao što su vaše ime i prezime, adresa, e-mail i kontakt telefon.

Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše narudžbine. Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje i sigurniju i udobniju kupovinu.

Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika.

Za dodatne informacije o svojim pravima u skladu sa politikom privatnosti I važećim zakonskim normama, pogledajte odeljak Politika privatnosti.

OPIS PROIZVODA

Promobi Servisni centar doo Beograd garantuje za kvalitet i poreklo svih svojih proizvoda.

Svi proizvodi koji se mogu poručiti preko shop.promobi.rs portala su 100% originalni i novi.  Svi proizvodi izloženi prodaji na web shopu se nabavljaju direktno od proizvođača. Svi proizvodi su sertifikovani od strane proizvođača, strogo su testirani i zadovoljavaju standarde kvaliteta. 

CENE PROIZVODA

Sve cene prikazane na našem sajtu su iskazane u RSD valuti, sa uračunatim PDV-om i troškovima transportnog pakovanja proizvoda. Po odabiru željenih proizvoda, cena svakog proizvoda u vašoj “Korpi” će biti iskazana u ukupnom iznosu, osnovici i pripadajućem PDVu.

Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine.

Zavisno od konačne vrednosti Vaše narudžbine, troškovi transporta mogu biti uključeni u prikazanu cenu (besplatna dostavaili dodatno obračunati, o čemu ćete biti precizno informisani pri kreiranju svoje Porudžbenice.

PAKOVANJE PROIZVODA

Proizvode koje naručite putem shop.promobi.rs portala upakovaćemo na način koji štiti integritet pošiljke (transportno pakovanje). Svi troškovi pakovanja su besplatni.

NAČIN PREUZIMANJA

U trenutku kreiranja porudžbine, kupac se može opredeliti između moguća tri načina isporuke “Lično preuzi, koje ćemo detaljnije objasniti u nastavku:

  • LIČNO PREUZIMANJE – Poručeni proizvod možete preuzeti u svim poslovnicama ProMobi servisnog centra. Ukoliko se porudžbina kreira do ___časova, rok za isporuku je isti dan, u suprotnom, proizvod će biti dostupan u roku od 24 časa. Izbor adrese preuzimanja definišete prilikom kreiranja svoje porudžbine u opadajućem meniju. Možete se odlučiti za jednu od sledećih adresa za lično preuzimanje:   
    • Endija Vorhola 9
    • Terazije – Terazije 31
    • TC Galerija – Bulevar Vudro Vilsona 12, II nivo, lokal SF114
  • PREUZIMANJE NA ADRESI KORISNIKA: Ukoliko se opredelite za isporuku porudžbine posredstvom kurirske službe, pošiljka će vam biti isporučena na adresu koju ste naveli kao svoju adresu prilikom registracije na sajtu;
  • NA DRUGOJ ADRESI : ukoliko želite da se naručena roba isporuči na drugu adresu od one koju ste naveli kao svoju adresu prilikom registracije (ispostava poklona) možete to naglastiti prilikom kreiranja narudžbine.

Ukoliko ste se opredelili za preuzimanje pošiljke posredstvom kurirske službe, želimo da vam skrenemo pažnju na uslove dostave koje ove službe primenjuju:

Teritorija dostave: Dostava je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije, bez teritorije Kosova i Metohije.

Rok isporuke u ovom slučaju je do 3 radna dana od datuma potvrde porudžbine.

Oštećenja prilikom transporta: Preporučujemo vam da pre preuzimanja, utvrdite stanje pošiljke.

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala.

Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima. Poštovanjem ove procedure vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.

 Troškovi transporta

Trudimo se da svojim korisnicima izađemo u susret i omogućimo im besplatnu dostavu naručenih proizvoda. Ipak, trošak transporta naručenih proizvoda biće vam posebno naplaćen ukoliko vrednost vaše narudžbine ne prelazi iznos od 3.000 dinara. Ukoliko poručena roba ne prevazilazi vrednost od 3.000,00 rsd, kupac snosi troškove transporta.

  • U slučaju da kupac snosi troškove trasporta, cena transporta se obračunava prema važećem cenovniku kurirskih službi sa kojima ProMobi servisni centar d.o.o. ima saradnju.

Cenovnike kurisikih službi možete naći na sledećem linkovima:

Povezani troškovi kupovine – Interni razvoz (slanje robe internim razvozom na adresu kupca): Ukoliko poručena roba ne prevazilazi vrednost od 3.000,00 rsd, a kupac se opredelio za dostavu internim razvozom, troškovi transporta iznose 200,00 rsd.  

Lično preuzimanje u našim objektima je besplatno.

Način plaćanja

Plaćanje se vrši prilikom preuzimanja pošiljke a prema isporučenom računu.

Ukoliko preuzimate pošiljku u našim objektima, plaćanje je moguće gotovinom ili platnim karticama.

U slučaju isporuke internim razvozom, plaćanje je moguće u gotovinskom iznosu ili putem virmanske uplate.

U slučaju isporuke posredstvom kurirske službe, jedini način plaćanja je gotovinsko plaćanje pouzećem pri prijemu robe od kurira. Plaćanje se vrši kurirskoj službi, pri isporuci. Pošiljku plaćate isključivo gotovinom kuriru koji vam isporučuje pošiljku.

Reklamacije i pravo na jednostrani odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta

Naše dugogodišnje uspešno poslovanje pokazatelj je, između ostalog, posebnog odnosa koji smo izgradili sa svojim potrošačima. Osnovni nam je cilj da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge u svemu prema vašim željama i potrebama. Kupac u svemu zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj.

Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.

U slučaju da se dogodi da proizvod koji ste kupili ima neki nedostatak, garantujemo da će vaša prava kao potrošača biti zaštićena u svemu u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača. Za više informacija o načinu ulaganja i rešavanja reklamacija, možete pogledati odeljak “Reklamacije”.

Kupovina koju obavite na shop.promobi.rs portalu smatra se kupovinom na daljinu, i Zakon o zaštiti potrošača vam garantuje pravo na jednostrani odustanak od ugovora.  Za više informacija o načinu ostvarivanja svojih potrošačkih prava, možete pogledeti odeljak „Odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta“.

Reklamacije

ProMobi Servisni centar se obavezuje da će vam isporuči robu koja je saobrazna opisu na našem sajtu, i odgovarajućeg kvaliteta. Ukoliko nakon isporuke vaše pošiljke utvrdite da isporučeni proizvod ima neki nedostatak koji vam otežava ili onemogućava njegovu upotrebu na uobičajeni način, potrebno je da nas o tome obavestite.

Naša odgovornost za saobraznost robe ugovoru u skladu sa zakonom traje 24 meseci od preuzimanja, odnosno u tom roku ste ovlašćeni da nam se obratite sa zahtevom za ispitivanje i rešavanje vaše Reklamacije. Ukoliko se u reklamacionom postupku utvrdi da isporučeni artikl ima određeni nedostatak, odnosno da nije saobrazan zaključenom ugovoru, kao potrošač možete se opredeliti za otklanjanje ove nesaobraznosti o našem trošku, ili za zamenu za isti ili drugi proizvod u istoj vrednosti, a konačno i za raskid ugovora i povraćaj kupoprodajne cene. Zakon o zaštiti potrošača predviđa da pravo na raskid ugovora nije moguć ukoliko je nesaobraznost robe neznatna, odnosno takva da ne utiče na funkcionalnosti i očekivanja koja ste imali od proizvoda prilikom kreiranja porudžbine.

Postupak se može pokrenuti popunjavanjem Reklamacionog lista, sa čijom se sadržinom možete upoznati na sledećem linku.

Uz popunjeni Obrazac, potrebno je da nam dostavite odgovarajući dokaz da ste proizvod kupili od nas a to može biti: račun, potvrda porudžbenice i slično, kao i sam proizvod. Molimo vas da proizvod upakujete na način da se osigura njegova zaštita prilikom transporta.

Mesto ulaganja reklamacije:

  1. U nekom od naših objekata
  2. Telefonskim pozivom na telefon kontakt centra
  3. Mail-om na adresu: prodaja@promobi.rs

Rok i način rešavanja vaše reklamacije:

ProMobi Servisbi centar je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, da vam pisanim ili elektronskim putem odgovori na izjavljenu reklamaciju izjašnjenjem da li je vaša reklamacija prihvaćena ili odbijena, kao i da li je u mogućnosti da reklamaciju reši na način koji ste predložili. Ukoliko nismo u mogućnosti iz objektivnih razloga da osnovanu reklamaiju rešimo na način kako ste vi predložili uputićemo vam naš predlog, i opredeliti rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana za tehničku robu od dana podnošenja reklamacije

Odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta

Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke ustanovite da vam je našom greškom dostavljen proizvod koji niste naručili, da vam je greškom, pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i/ili naplaćen proizvod koji niste naručili ili ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine na daljinu, imate pravo da ProMobiju vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi proizvod, po vašoj želji.

Molim vas da pročitate uslove za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora koji su izloženi u nastavku:

  • Roba koju nam vraćate mora biti neoštećena, neotpakovana i nekorišćena.
  • Od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane).
  • Popunili ste i poslali nam Obrazac za jednostrani odustanak od ugovora zaključenog na daljinu
  • Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
  • Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl.)
  • ProMobi je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca

U roku od 14 dana od prijema urednog artikla ProMobi će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.

Molimo vas da na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite. ProMobi nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećemo moći da vam omogućimo jednostrani raskid i povrat novca.

Potrošač koji odustaje od ugovora snosi troškove transporta prilikom povrata robe.

Obaveštavamo vas da u slučaju jednostranog raskida, u skladu sa zakonskim normama, vi snosite troškove transporta prilikom povrata robe.

Promene opštih uslova

ProMobi zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni.

O svim izmenama ovih opštih uslova poznati korisnici će biti obavešteni putem njihove registrovane e-mail adrese. Smatra se da su korisnici upoznati sa promenama opštih uslova prilikom svake sledeće porudžbine, nakon slanja obaveštenja.